ماشین سازی توسط پک متخصص در زمینه ساخت انواع دستگاه های مورد نیاز جهت خط تولید سالاد فصل با چندین سال تجربه درخشان می باشد

ابتدا کلم وکاهو ودیگر مواد جدا شده و ماده اولیه سالم وارد خط تولید می شود.بعد عملیات شستشو در وانهای شستشو انجام می شود:با تزریق حبابهای هوا به درون آب باعث ایجاد تلاطم در آب می گردد و این امر موجب گل زدایی وجدا سازی مواد زاید از سبزیجات می گردد.در پایان آب تمیز روی سبزیجات اسپری می گردد.
در ادامه فرایند شستشو جهت ضد عفونی کردن محصول گاز ازون توسط دستگاه تولید گاز درون آب تزریق می شود.گاز ازون از نظر قدرت وسرعت از بین بردن میکروارگانیسمها بسیار قویتر از کلر است ودر عرض چند دقیقه به گاز اکسیژن تبدیل می شود بنابراین در سالاد باقی مانده مواد ضد عفونی کننده وجود نخواهد داشت.
در مرحله بعد آبگیر گریز از مرکز محصول کاملا شسته شده وتمیز شده توسط آبگیر خشک میشود.
عملیات خرد کردن کاهو وسایر سبزیجات توسط دستگاه کاتر با تیغه استیل در اندازه های یکنواخت خرد می شود.تا از آسیب بافتی واز دست رفتن ویتامینها وسایر مواد مغذی جلوگیری می شود.
در مرحله بعد سالاد وارد مرحله بسته بندی می شود.

شرکت توس پک طراح وسازنده دستگاه بسته بندی اتوماتیک ونیمه اتوماتیک سیل وکیوم، قادر به همکاری با شرکتهای محترم مواد غذایی با قیمت مناسب جهت بسته بندی محصولات  خود است.

دستگاه وکیوم نیمه اتوماتیک شرکت توس پک:پس از وکیوم که ممکن است همراه با گاز باشد ویا بدون تزریق گاز وچسباندن فیلم به لبه ظرفهای پر شده متوقف میشود وظرفها به صورت دستی از دستگاه خارج می شود.
دستگاه وکیوم خطی(تمام اتوماتیک) شرکت توس پک :ظرفها توسط نوار نقاله به داخل دستگاه برده می شود وپس از وکیوم وتزریق گاز به داخل ظرفها ونهایتا چسباندن فیلم به لبه ظرف(سیل)ظرفها اتوماتیک از دستگاه به روی نوار نقاله برده می شود.
دستگاهای ما مواد غذایی را در ظروف یکبار مصرف با ماندگاری بالا بسته بندی می کند.
لازم به ذکر است که مطابق با استانداردهای به روز بودن، ،کیفیت قطعات مصرفی،استقامت دستگاهها مهمترین اساس کار این شرکت در طراحی ماشین آلات تولیدی خود می باشد.