گیاهان دارویی میراثی منطقه ای ولی با اهمیت جهانی هستند که ثروت عظیمی را به جهانی ارزانی داشته اند و می بایست خداوند را بر آفرینش آنها حمد گفت چرا که علاوه بر زیبا سازی صحنه حیات به شکل کارخانه های فعال  ودر عین حال غیر آلاینده فراورده هایی مفید ومتنوع تولید می کنند وهماره آرام بخش درد ورنج بیماران وتامین کننده سلامت انسان بوده اند. تنوع اقلیم واب وهوا یکی دیگر از مواهب بی دریغ الهی است که کشورمان ار ان بهره مند گردیده است. میتوان علاوه بر نفت ثروت های دیگری را در گستره وسیع منابع طبیعی کشور را شناخت وحتی آن را ملی کرد.گیاهان دارویی یکی از منابع بسیار ارزشمند واقتصاد پسند کشور است که در صورت شناخت علمی کشت،توسعه وبهره برداری صحیح می تواند نقش مهمی در سلامت جامعه ،اشتغال زایی وتوسعه صادرات غیر نفتی ودر نهایت پایدار ایفا کند.

بسیاری از گونه های گیاهان دارویی با گذشت زمان ودر معرض نور ،خواص دارویی خود را از دست می دهند واین سبب افت کیفیت این گیاهان می گردد.در ایران به دلیل عرضه سنتی داروها در عطاریها که در معرض انواع باکتریها وقارچها و مسمومیت دارویی هستند به دلیل نبود بسته بندی مناسب در میان پزشکان ایرانی اعتمادی به سلامیت این داروها وجود ندارد.

عامل بسته بندی داروهای گیاهی اگر به طور اصولی مورد توجه مسئولین مربوط قرار گیرد می تواند به راستی تحولی در تجارت گیاهان دارویی کشور ایجاد کند.

شرکت توس پک طراح وسازنده دستگاه بسته بندی پرس حرارتی،پیشرو در زمینه ساخت دستگاهای سیل وکیوم مطابق با استانداردهای اروپایی قادر به همکاری با شرکتهای محترم دارویی با قیمت مناسب جهت بسته بندی محصولات جدید خود است.

مهمترین اساس شرکت توس پک استانداردبودن،کیفیت قطعات مصرفی،استقامت دستگاهها می باشد.

دستگاهای ما مواد غذایی را در ظروف یکبار مصرف با ماندگاری بالا بسته بندی می کند.