برای استفاده از جدیدترین و بروزترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی تولید شده توسط ما در صنایع بسته بنید توس پک تنها کافیست با ما در تماس باشید

یکی از حساس ترین بخش ها وزمینه ها در طراحی بسته بندی ،بسته بندی مواد غذایی است چرا که در کنار همه ملزومات که یک بسته بندی موفق را می سازد محدودیتهایی بهداشتی که بر این بخش حاکم است حساسیت وتعهد بسیار جدی را برای طراحان وتولید کنندگان این نوع بسته بندی به وجود می اورد. بسته بندی مواد غذایی در مفهوم کلی خود به عنوان  بخشی که بیش از ۴۰ درصد فضای فروشگاههای زنجیره ای را به خود اختصاص داده است نقش بسیار مهمی را در تجربه های بصری وذائقه ی خریدارن ایفا می کند.

در بسته بندی نهایی هر جعبه(جعبه چای،شیرینی،قهوه،لازانیا،لبنیات،…..)
با استفاده از فیلم شیرینگ بسته بندی می شود.فیلم شیرینگ فیلمی از جنس پلاستیک با جهت یافتگی معین شده است که پس از عملیات چاپ به صورت تیوپ بر روی بسته قرار گرفته وپس از ورود به داخل تونل شیرینگ با کمی حرارت جمع می شود وتمام محیط آن را می پوشاند.در بسته بندی مقدار فیلم شیرینگ همیشه باید۱۰ذرصد بزرگتر از اندازه جعبه مورد نظر باشد.
شرکت توس پک تولید کننده دستگاه شیرینگ کابینی وشیرینگ تونلی مفتخر است با ارائه محصولات خود به مشتریان عزیز در سراسر کشور به آنها  در تولید وارئه محصول  آماده بسته بندی یاری رساند.